لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
عملکردی بی نقص می خواهیم

عملکردی بی نقص می خواهیم

ماسیمیلیانو الگری در آستانه ی بازی خارج از خانه ی حیاتی برابر لیون خواهان عملکردی مقتدرانه است تا شاگردانش بتوانند 3 امتیازی حیاتی را دست کنند. تاکتسین اهل توسکانی در کنفرانس خبری پیش از بازی به اهمیت حفظ صدرنشینی برای بیانکونری می پردازد.

 

اخبار تیم

 

از کلودیو مارکیزیو گرفته تا جورجو کیه لینی ما چند تا از بازیکنان کلیدی خود را برای این بازی در اختیار نداریم اما یک تیم بسیار خوب باید قادر باشد که با کمبود ها وقف پیدا کند. واقعا ناراحت کننده است که ماریو مانژوکیچ را در این مرحله ی پایانی از اماده سازی مان از دست دادیم اما مثل جورجو انتظار داریم که به زودی دوباره در دسترس قرار بگیرد. این واقعیت که من اینقدر ترکیب خط میانی را عوض کرده ام بیشتر در نتیجه ی انتخاب بازیکنان مناسب برای موقعیت های درست بوده است تا اینکه بخواهم از سیستم چرخشی استفاده کنم. پست جلوی مدفعان نیاز به توجه بیشتری دارد و هرنانس و ماریو لمینا هر دو بازیکنانی هستند که کاملا توانایی انجام این وظیفه را علی رغم توانایی های متفاوتشان دارند. برای هر بازی خاصی باید انتظار داشته باشید که غایبانی وجود داشته باشد و تغییراتی ایجاد شود، اما، در نهایت، تمام چیزی که مهم است این است که تیم خوب بازی کند و به 3 امتیاز به خانه برگردد، در این سطح هیچ بازی آسانی وجود ندارد.

 

لیگ قهرمانان منحصر به فرد

 

لیون بدشانس بود که در اخرین بازیش به سویا باخت، در حالیکه در لیگ از همان اول عقب افتادند و برای بازگشتن به بازی به مشکل خوردند. بازی کردن با چنین تیمی عجیب و غریب است، به خصوص در خانه شان، و با امثالِ نبیل فکیر و الکساندر لاکزات، اگر به آنها فرصت لازم برای حمله را بدهید کیفیت لازم برای آسیب رساندن را دارند. وقتی برابر تماشاگران خودی بازی می کنند، ذهنیت و سیستم بازی شان عوض می شود و ما منتظر یک 90 دقیق ی دشوار در برابرشان هستیم. از سرعت و قدرت نفوذشان در مواقع غفلت حریف آگاهیم، بنابرین مثل همیشه باید هوشیار باشیم و عملکردی بی نقص برای کسب پیروزی در این ورزشگاه ارائه دهیم.

 

پیشرفت در سال گذشته

 

از زمان باخت به بارسلونا در ژوئن 2015 چیزهای زیادی در باشگاه تغییر پیدا کرده است. همه می توانند پیشرفت ما در سطح اروپا را ببینند و این که کمترین خواسته از ما صعود به عنوان صدرنشین از گروه است خود شاهدی بر این مدعاست. بزرگترین تفاوت طبیعتا تغییرات عمده ی بازیکنان است. باشگاه از نظر حفظ رقابتی بودن تیم عالی عمل کرده است و همان طور که در این تابستان دیدید، ما توانستیم قدرت و عمق تیم را در پست حساس افزایش دهیم و بازیکنان کلاس جهانی بیشتری به تیم اضافه کنیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: